O spoločnosti Divízie ONLINE poistenie sk  |  en

Administrácia fondu

Administráciu fondu, teda vytvorenie jeho operatívnej časti, sme rozdelili do dvoch úrovní:

 

Vytvorenie celkového operatívneho modelu fondu smerom ku klientom

  • Tvorba formulárov
  • Tvorba marketingových materiálov a prezentačnej (ponukovej) brožúry
  • Evidencia a spracovanie vkladov a spätných odkupov a s nimi spojených poplatkov
  • Otázky a odpovede pre potenciálnych investorov 
  • Tvorba kompletných materiálov pre reporting klientom
  • Konfirmácie pri upísaní (potvrdenie o upísaní)
  • Výpis hodnoty majetku (výpis z klientovho účtu)
  • Pravidelný report klientom (vývoj a graf fondu, komentár manažéra fondu)


Vytvorenie celkového operatívneho modelu vo vnútri fondu

  • Výber hlavných brokerov (prime brokers) 
  • Systém rôznych tried podielov (akcií) – pre stanovenie rozdielnych práv podielníkov (akcionárov) 
  • Spracovanie a evidencia hlavnej a vedlajších sérii podielov a ich pravidelná rekalkulácia (koncoročná konsolidácia serií, mesačné uzávierky)
  • Stanovenie optimálnej štruktúry správcovských a výkonnostných poplatkov
  • Zúčtovávanie správcovských a výkonnostných poplatkov
  • Stanovenie optimálnej úrovne "Hurdle Rates"
  • Prepočet celkového NAV ("Net Asset Value" - čistej hodnoty aktív) fondu
  • Prepočet NAV pre jednotlivé série
  • Stanovenie doby uzatvorenia fondu ("Lock-In Period")
  • Spracovanie základnej súvahy, výkazu ziskov a strát
  • Účtovný reporting
  • Vedenie účtovníctva pre potreby stanovovania TER ("Total Expense Ratio" - ukazovateľ celkových nákladov)
  • Evidencia účtovných pohybov



© 2017 CAPITAL & PROJECT MANAGEMENT ASSOCIATES